Strateji Oluşturma
Ürün ve hizmetin sunulacağı, ülke, Pazar ve sektörlerin belirlenmesinde online pazarlama yöntemlerin kullanılması
Online Marka ve Online İtibar Yönetimi Strateji ve Teknikleri
· Kurum, kişi, ürün ve hizmetin online ortamlarda konumlandırılması ve online itibar kazanmasında yapılacak
· Website müşteri odaklı olması için yapılacaklar.
Online ürün ve firma rekabet stratejisi
· Online ortamda rakiplere yönelik strateji geliştirilmesi ve rekabet avantajı için yapılacaklar.
Devletin online pazarlama fırsatlarından faydalanma
· Türkiye’de devletin Türk firmalarına uluslararası pazarlara açılma konusundaki çalışmalarından faydalanmanın ipuçları.
Türkiye’deki yurtdışı e-pazaryerleri
· Türkiye’de yurtdışına ürün ve hizmet sunan e-pazaryerlerine yönelik strateji ve yöntem geliştirme
Uluslararası Mecralarda Müşteri Bulma
· Alibaba.com, ebay, amazon gibi uluslar arası platformlardan müşteri bulmanın ipuçları
Hedef ülke ve pazarlara yönelik stratejiler
· Hedef ülke ve pazarlara yönelik online ortamlara (e-pazaryeri, sosyal ağ, vs) ulaşmak ve müşteri bulmanın yöntemleri
Dijital Marketing Yöntemleri
· Facebook, Linkedin, Instagram, Youtube, yerel sosyal ağlar, e-posta pazarlama yöntemleriyle müşteri bulma
· Hedef pazarlara yönelik etkin Google ve sosyal ağ reklamcılığını kullanma
Alert mekanızmalarını kullanma
· İnternetteki uyarı ve alarm sistemleri kullanarak ürün, rakip ve müşteri stratejileri oluşturma
*** Kurumsal Eğitim içerikleri Kurumunuzla yapılacak görüşmeye göre tarafınıza özel değişiklik gösterebilir.
Copyright ©Fokus Yaşam Akademisi, All rights reserved