fbpx

Dijitalleşme çağında ağ bağlantısına sahip olduğunuz her yer sanal bir sınıf olmakta, öğrenme kavramı da geleneksel yöntemlerdeki gibi belirli zaman dilimlerinde değil, sürekli olarak devam etmektedir. Fokus Yaşam Akademisi uzaktan eğitim platformu ile Uluslararası Mecralarda Onlıne Müşteri Bulma Stratejileri Eğitimini online olarak uzaktan alabilir, bulunduğunuz ortamı sanal bir sınıfa dönüştürebilirsiniz. 

Strateji Oluşturma

Ürün ve hizmetin sunulacağı, ülke, Pazar ve sektörlerin belirlenmesinde online pazarlama yöntemlerin kullanılması

Online Marka ve Online İtibar Yönetimi Strateji ve Teknikleri

· Kurum, kişi, ürün ve hizmetin online ortamlarda konumlandırılması ve online itibar kazanmasında yapılacak

· Website müşteri odaklı olması için yapılacaklar.

Online ürün ve firma rekabet stratejisi

· Online ortamda rakiplere yönelik strateji geliştirilmesi ve rekabet avantajı için yapılacaklar.

Devletin online pazarlama fırsatlarından faydalanma

· Türkiye’de devletin Türk firmalarına uluslararası pazarlara açılma konusundaki çalışmalarından faydalanmanın ipuçları.

Türkiye’deki yurtdışı e-pazaryerleri

· Türkiye’de yurtdışına ürün ve hizmet sunan e-pazaryerlerine yönelik strateji ve yöntem geliştirme

Uluslararası Mecralarda Müşteri Bulma

· Alibaba.com, ebay, amazon gibi uluslar arası platformlardan müşteri bulmanın ipuçları

Hedef ülke ve pazarlara yönelik stratejiler

· Hedef ülke ve pazarlara yönelik online ortamlara (e-pazaryeri, sosyal ağ, vs) ulaşmak ve müşteri bulmanın yöntemleri

Dijital Marketing Yöntemleri

· Facebook, Linkedin, Instagram, Youtube, yerel sosyal ağlar, e-posta pazarlama yöntemleriyle müşteri bulma

· Hedef pazarlara yönelik etkin Google ve sosyal ağ reklamcılığını kullanma

Alert mekanızmalarını kullanma

· İnternetteki uyarı ve alarm sistemleri kullanarak ürün, rakip ve müşteri stratejileri oluşturma

*** Kurumsal Eğitim içerikleri Kurumunuzla yapılacak görüşmeye göre tarafınıza özel değişiklik gösterebilir.

Copyright ©Fokus Yaşam Akademisi, All rights reserved.

İlgili Yazılar