Kanal/Bayi ağı bir firma için en önemli stratejik ortaklıklardan birisidir. Bayiler, bir kurumun veya markanın bayrağını sallayan, yani pazarda onu temsil eden büyük bir güçtür. Ana firma ve bayi arasındaki ortaklık kazan-kazan prensibi üzerine oturtulmalıdır. Ülkemiz gibi geniş bir coğrafya üzerine faaliyet gösteren bir şirket ancak sağlam temeller üzerine oturtulup iyi ve verimli bir şekilde yönetilen bir kanal/bayi ağı sayesinde büyüyüp gelişebilir. Ancak bir takım veya organizasyon aracılığıyla satış yaparken belirli mücadelelerin ortaya çıkması doğrudan sizin kontrolünüzde değildir.
Bu eğitimde, kanal ortaklarınızı, önemli sonuçlar elde etmeleri için nasıl motive edeceğinizi ve eğiteceğiniz, nasıl performans standartları oluşturacağınızı ve nasıl iyi sonuçlar elde edeceğinizi öğrenirsiniz.
Eğitim İçeriği;
- Franchise Ne Değildir
- Franchasing Türleri
- Franchise’ın Esasları
- Franchise’ın Faydaları
- Franchise’ın Riskleri
- Franchise Nasıl Verilir
- Denge, Strateji, Odaklanma
- Temel Kararlar
- Franchise El Kitabı
- Eğitim ve Denetim
- Denetim Yöntemleri
- Satışı Artırmak
- Hedef Kitle
- Kampanyalar
- Franchise Satmak
- Franchise Nasıl alınır
- Rakip, Bölge, Yer
- Franchisee ile Proje Geliştirme
- Kazan-Kazan
- Franchise’de İlkeler
- Dürüstlük, Yönlendirici, Açıklık
Süre: 2 Gün & (12 Saat)
*** Eğitim konuları Katılımcı profiline göre veya Eğitmenlerce değişiklik yapılabilir.
Copyright ©Fokus Yaşam Akademisi, All rights reserved