AMAÇ:
Sosyal Medya Uzmanlığı eğitimimiz sayesinde; markanızı sosyal ağlarda nasıl konumlandırmanız
gerektiğini değerlendirebilir, kullanıcı kitlesiyle nasıl iletişime geçebileceğinizi ve farklı dijital iletiş...
Sıklıkla birbirlerinin yerine kullanılsa da birbirinden oldukça farklı iki kavram….
Strateji
Strateji “neden” sorusunun cevabını arayan, daha büyük ve karmaşık bir kavramdır. Geniş bir bakış açısı...
Stratejik Planlama, Uygulama, İzleme ve Değerlendirme Eğitimi
Eğitimin Amacı: Stratejik plan hazırlama ekibini stratejik plan hazırlama, uygulama, izleme ve
değerlendirme yetkinliğine kavuşturmak.
Hedef Ki...
Her türlü Pazar ve tüketici analizinin incelendiği eğitim programımız.
1.Marka Kavramı
Müşterinin Sesi ve İçgörü Değerlendirmesi
Tüketici satın alma süreci nasıl işler?
Gün...
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Sitemizde zaman geçirmeye devam ederseniz, çerez politikamızı kabul etmelisiniz.Kabul EdiyorumGizlilik politikası