Neden bazı fikirler, davranışlar ya da ürünler yayılıyor da bazıları yerinde sayıyor?
Kıvılcım Anı bir fikrin, bir trendin veya bir davranış biçiminin, herhangi bir nedenle bir eşiği aştıktan sonra hızla yay...
19.yüzyılın başlarından bu yana pazarlama stratejileri bir değişim ve dönüşüm içinde. 2020 yılı ile 1800’lü yılları kıyaslamak mümkün olmasa da insanlar olarak bizlerin algısı ve pazarlama/reklamcılık konusunda...
Dünyanın satışta geldiği noktaya baktığımızda saliselerde milyarlarca ürün veya hizmetin
satıldığına şahit oluyoruz, ve milyar dolarlık organizasyonlar satışı geliştirmek için daha
neti sürekli daha çok s...
Pazarlamanın ve marka oluşturma stratejilerinin üzerinde durularak planlanmış eğitim programımız.
-Pazarlamaya Giriş
-Marka Oluşturma Stratejileri
-Satış Yönetiminde Müşteri İlişkileri
-Et...
Hedef kitlenizin beğeneceği içerikler oluşturarak işinizi çok ileriye taşıyabilirsiniz. Çünkü hedef kitleniz beğendiği içeriği diğer insanlarla paylaşacaktır. Bu metod, online yayılan bir içerik üzerinden elde...
Eğitimde – Öğrenciler için
•Sınavlara hazırlanırken stresten arınma
•Hızlı ve kalıcı öğrenme
•Anlamayı kolaylaştırma ve hızlandırma
•Bilinçdışındaki kayıtlardan kaynaklanan öğrenme engellerini kaldırma
•Sı...
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Sitemizde zaman geçirmeye devam ederseniz, çerez politikamızı kabul etmelisiniz.Kabul EdiyorumGizlilik politikası