Globalleşen Dünya’da e-ticaret hacmi her geçen yıl daha da artmaktadır. Artan e-ticaret hacmi bu konuda donanımlı, bilgili eleman ihtiyacını da beraberinde getirmektedir. İşte bu ihtiyacın karşılanması, E-Ticaret Programının temel amacıdır.
Eğitim İçeriği
- E-Ticaret Hakkındaki Temel Bilgi ve Beceriler
- Alan Adı (Domain) nedir? Alan Adı Seçerken nelere dikkat etmeliyiz? Popüler Alan Adları Nelerdir?
- Barındırma (Hosting) Nedir? Ne sağlar?
- İyi bir web sitesinin tanımı nedir? İyi bir web sitesi kurmak için neler yapmak gerekir?
- E-Ticaret Nedir? Gelecekte E-ticarette Neler Yaşanacak?
- E-Ticaretin Avantajları Nelerdir?
- B2B ve B2C Nedir? Diğer E-Ticaret Kategorileri Nelerdir?
- Sanal POS (Vpos) Nedir? Sanal POS’un Avantajları Nelerdir? İyi bir Sanal POS hangi özelliklere sahip olmalıdır?
- E-imza Nedir? E-İmzanın Özellikleri Nelerdir? E-İmza Hayatımızda Neleri Değiştirecek? E-İmza Kullanmanın Yararları Nelerdir?
- Mobil İmza Nedir? Mobil İmza Nasıl Kullanılır?
- E-Ticaret Süreçleri ve E-Ticarette İş Modelleri
- Genel Hatlarıyla E-ticaretin Süreçleri
- Plan Yapmak ve Planlamada Temel Unsurlar
- Hedef Kitle Belirleme ve Satış Planı Oluşturma
- Müşteri Analizi ve Rakip Analizi
- E-Ticaret Sitesi Kurarken Dikkat Edilecek Noktalar
- E-ticaret Sitesi Kurulum Çalışmaları
- E-Ticarette Başarı
- E-ticarette Başarılı Olmanın Yolları
- E-ticarette Etkili Satış Pazarlama Yöntemleri
- E-ticarette Satışları Artırmanın Yolları
- E-ticarette Güvenlik ve Hukuk
- E-Ticarette Güvenlik Standartları
- E-Ticarette Güvenlik ve GizlilikE-Ticarette Sözleşme Esasları
- E-Ticarette Mesafeli Sözleşme Akdi
- E-Ticarette Mesafeli Sözleşmelerde Karşılıklı Haklar
*** Kurumsal Eğitim içerikleri Kurumunuzla yapılacak görüşmeye göre tarafınıza özel değişiklik gösterebilir.
Copyright ©Fokus Yaşam Akademisi, 2005- 2017 All rights reserved