Eğitim eğitimimizde, ticaretin şeklinin nasıl değiştiği, ticaretin e-ticarete nasıl taşındığı, e-ticarete taşınmasını yol haritası, e-ticaret sitesinin kurulması ve e-ticarette başarılı olmanın yöntemleri konusu üzerinde durulacaktır.
Eğitim İçeriği:
-Ticareti Yeniden Düşünmek
-İnternet Pazarı Ve Ticaretin Şeklini Nasıl Değiştirdi?
-Dünya’da Ve Türkiye’de E-Ticaretin Gelişimi Ve Geleceği
-İşinize İnterneti Katmak Ve İnternet Ortamında Ticaret Yapmak
-E-Ticaretin Avantajları Ve Dezavantajları
-E-Ticarette İş Modelleri, Türkiye’yeden ve Dünyadan Örnekler
-E-Ticarette ve Başarının ve Başarısızlığın Anahtarları
-E-Ticaret Hakkında Temel Bilgiler
-Alan Adı (Domain) Nasıl Alınır? Alınırken Nelere Dikkat Edilir?
-Barındırma (Hosting) Hizmeti Nedir Ve Alınırken Nelere Dikkat Edilmelidir?
-E-Ticaret Sitesi Oluşturma
-E-Ticaret Sitesini Nasıl Oluşturulur?
-E-Ticaret Site Alt Yapı Satıcısına Sorulacak Sorular
-E-Ticaret Sitesinin Temel Modülleri
-Ana Sayfa, Kategori, ve Ürün Detay Sayfaları
-Ödeme Sayfaları
-Sipariş Modülü
-Ödeme Sayfaları
-Kargo Takım Modülü
-İçerik yönetimi
-Ürün Karşılaştırma Modülleri
-E-Ticaret Sitesinin Güvenliği
-E-Ticaret ve Hukuk
Bilgi Sistemi Yönetimi
-E-Ticaret Altyapısı Nasıl Kurulur?
-Mağazası olanaları internetten satış
-Mağazası olmayanlar için e-ticaret sitesi
-ERP Sistem Entegrasyonu Nasıl Yapılmalıdır?
-E-Ticaret Sisteminin Destek Verecek Bilişim Uzmanının Nitelikleri ve Görevleri Ne Olacaktır?
E-Ticarette Ürün, Stok ve Finans Yönetimi
-E-Ticarette finansman ve ödeme sistemleri
-Finans ve muhasebe yönetimi
-Finansal kampanya modelleri ve işleyişi
-E-Ticarette ödeme sistemleri
Ödeme Sistemleri
Terimler, Kapıda ödeme, Online ödeme, Kartlı ödeme sistemleri, SMS tabanlı ödeme sistemleri, Cüzdan uygulamaları, Havale – EFT, Ödeme sistemlerindeki önemli değerlendirme parametreleri, İade, ödeme ve iptal süreçleri, Kullanıcıya ve firmaya yaratacağı fayda, Direkt Ödeme (Direct Payment), Sanal POS Yönetim Ekranı, SSL Sertifikası, Kredikart ve sanal pos kurulumu, Mobil Ödeme, PAYU entegrasyonu, Mail Order vs.
E-Ticarette Pazarlama
-Pazarlama fonksiyonu nasıl kurulur ve yönetilir?
-Kanal Yönetimi ve Optimizasyonu
-Offline – Online Kanalların Ortak Pazarlaması
-E-Ticarette offline pazarlama kanalları nasıl ölçümlenir?
-E-Ticarette PR yönetimi
-E-Ticarette Dijital Pazarlama
-Arama motoru pazarlaması nedir? Nasıl uygulanır? Nasıl ölçümlenir?
-Affiliate marketing nedir? Nasıl uygulanır? Nasıl ölçümlenir?
-SEO (Arama motoru optimizasyonu) nedir? Nasıl uygulanır? Nasıl ölçümlenir.?
-Posta Pazarlama Nedir? Nasıl uygulanır? Nasıl Ölçümlenir?
Sosyal Ağlarda Pazarlama Nedir? Nasıl Uygulanı? Nasıl Ölçümlenir?
E-Ticarette İnsan Kaynakları-
-E-Ticarette personel seçiminde dikkat edilmesi gerekenler
-Ticaret organizasyonu nasıl kurulur ve nasıl planlanır?
-Performans yönetimi
Copyright ©Fokus Yaşam Akademisi, All rights reserved